#23 - mitt favoritminne



Gud, vad svårt!
Kanske första gången då jag åkte till Norrland eller Helsingborg i somras. Mys. Eller kanske någon födelsedag.
Ett annat härligt minne är ifrån min yngsta systers tionde födelsedag. Då hon verkligen skrek av glädje när hon öppnade sitt nintendo ds! :)
Eller kanske när jag fick min vivaz i julas. Eller alla gånger jag har garvat i skolan. Det är härligt.
Hmm... en händelse mina föräldrar har berättat mycket om är då min yngsta syster föddes två dagar innan julafton. Jag var fyra år, så det är inte mycket till minne. Men jag vet att jag, pappa och min andra syrra fixade all julmat och allt annat som skulle vara fixat till julafton. Sen var allt klart när mamma kom hem igen. Det måste ha varit helt otroligt!

Jag tror att jag har flera småminnen, inget underbart och stort så... men det är bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: