Vi kallar den lycka, den är svår att fånga, den vill slita och rycka som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst.


i brist på bilder, så lägger jag upp en bild på min finaste, saknade, bästa vän, som sitter och häckar i en stuga i småland ;)


tjabba, tjena, hallå!

dagarna flyter på alldeles för fort, tycker jag.
den här veckan har jag hälsat på hemma hos min farmor och farfar, grillat, klippt lugg (igen), ätit tårta (hade namnsdag den 21:a), varit på ikea, tränat, fikat lite till och utfört några små ärenden, som biblioteket till exempel. lånade tre böcker där i veckan och har redan läst ut två...

ska strax dra mig mot en nyöppnad italiensk resturang med familjen. det lär bli mys.
ny uppdatering sker om några dagar igen, hihi!

puss, hej!

Kommentarer
Namn: Maja

Nämen, hej vad snygg man kan vara... -.-'

Saknar dig med, puss <3

2011-07-24 @ 15:47:36
URL/Blogg: http://doftavtankar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: