en lite tråkigare mittinattenlista...

Ditt namn? Johanna, men du kan kalla mig Djurgårdarn om du vill ;)
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 170 centimeter ovanför marken.
Spelar du något instrument? Nej, men har gjort!
Dina första tankar när du vaknar? Vad ska jag göra idag?
Vart befinner du dig just nu? I min säng…
Biter du på naglarna? No, no.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Ljusrosa i spets… ;)

Har du några husdjur? Några fiskar och två marsvin… :/
Är du singel? Jupp!
Vem är snyggast? DU! ;) och en snubbe som vars namn börjar på E.
Vem vet mest om dig? Jag själv, hoppas jag…
Vad vill du ha just nu? Sova…. Snacka!
Ditt mål i livet? Göra mitt bästa i alla situationer, sen kan jag inte göra mer…
Rädd för? Höjder, bovar.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Vet ej.
McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? Ibland.
Vad har du för skostorlek? Trettionio, fyrtio.
Vill du gifta dig? Fett mys!

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja.
Din hårfärg? Blond typ.
Skor du hade på dig idag? Converse.
Kläder du har på dig? Sovtröja och trosor. Klockan är faktiskt 2 ;)
Favoritårstid? Våren, tror jag.
Favoritmat och dryck? Fett svårt. Men någon grillad, saftig köttbit med pommes frites och bearnaisesås är asgott! Och iskall cola till ;)
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Johanna.
Hur svarar du i mobilen? Hallå? Eller ’tjenare mannen’, om jag vet vem det är
sov du ensam inatt? Like always.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov, sov, sov.
Vad var det senaste någon sa till dig? Nä, tror jag.
Druckit idag? Cola, mjölk, juice och typ vatten.
Vad är det för väder hos dig nu? Natti! ;)
Godaste glassmaken? Kaffeglass <3

Drömmer du mardrömmar? Händer ibland, och då brukar de egentligen vara rätt töntiga.
Favoritklädsel? Shorts och något lite finare linne!
Favoritgodis? Choklad.
Hur många kuddar sover du med? 3, för att jag inte äger en bra
Längtar du mest efter just nu? Att sova, fast jag gör inte det… :P
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Nytvättat eller typ lite bränt från datan… ;)
Saknar du någon just nu? Hmm… Maja. Han den där snygga killen jag skrev om ovan… min pappa liiiite.
Snus eller cigaretter? Ska man välja?
Knark? Nej, tack. Det är bra. ;)
Vill du ha barn? Någon gång.
Längtar du till din nästa födelsedag? Jaa… presenter! ;)
Är du blyg? Sometimes.
Tycker du att du har fin dialekt? Totally normal.


Tycker du om fester? Party rock is in tha house tonight! ;)
Tycker folk du är snygg? tror det. Senast idag var det några som busvisslade på mig…
Har du använt någon hårprodukt idag? Schampo och balsam.
Vad har du för planer till helgen? Ha kul! :D
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18 typ. Doesn’t matter.
En bra film? Länge sen jag såg någon, men ’the holiday’ är alltid bra.
Vem får en kram? Den som vill ha en ;)
Vem får en puss? Vem vill ha? ;)
Sprit, cider, vin eller öl? Varför välja? ;) ;)
Hund, råtta eller katt? Råttor (en råtta svart och gul...) och katter är äckliga. Hund.


Fråga mig inte varför det blev engelska på vissa ställen. Tecken på trötthet ;)
ska bädda ner mig nu.

godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: