if i stole your heart and you stole mine, wouldn't that be the perfect crime?





En riktig tröttdag idag.

Hade inget att sätta på mig, inget att göra på praktiken, höll på att somna ett stup i kvarten, hade inget att göra när jag kom hem osv osv.

Lirade lite fifa iaf. Gick ju som det gick. Antar att jag måste träna lite till innan jag kan vinna mot killarna...

Tänkte gå ut och springa och träna lite också, men jobbigt att duscha efteråt i så fall. Finns inget varmvatten hemma hos mig...

Håller på att ta bort mitt superfina nagellack som skavts bort lite, men det är typ omöjligt att få bort. Bra att memorera; använd det bara ibland, typ när du fyller år...! Ska måla på ett av de nya rosa, tror jag.

Nu ska jag sluta babbla och kanske kolla lite How I met your mother.

See ya

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: