Jag ska göra nånting. Jag ska slå er med häpnad. Gå över en gräns. Jag ska bryta mig ut.






1 & 2: min inspirationstavla jag gjorde klart igår - barnsligt enkel!
3: en artikel som jag har skrivit finns med i tidningen iBoo, lite kul sådär

Hej, hej, hej!
Ganska slapp och seg dag, men som blev skönare framåt eftermiddagen.
Slutade praktiken vid två, gick hem och åt världens godaste mellis, bytte om, gjorde några styrkeövningar och sen tog jag mig ut och sprang 2,3 kilometer.
Ganska så bra ändå.

Nu blir det lite bloggar och senare Champions League. Heja Barça! Grymt!

Hoppas ni har det bra,
puss!

Dagens låt: Ingenting med Carolina Wallin Pérez


Kommentarer
Namn: Lilja

haha ja men visst! :D åååh måste ta tg i fotbollsarbetet! Facebook nuuuu!!

2011-11-24 @ 14:02:43
URL/Blogg: http://liljabjorks.blogg.se/
Namn: Emma

Men Johanna, varför skrev du ingenting om oss? (6b)

Du älskar ju oss, du tycker ju vi är bäst! :)



// Emma

2011-11-24 @ 16:33:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: