JAG VAR BARA TVUNGEN ATT SKRIVA AV MIG.



Jag började dricka kaffe med dig. Jag gillade inte ens kaffe, men med dig fungerade det.
Jag älskade känslan som dök upp i mig när vi gick där, och delade på en kopp latte. Det var en stolt känsla av coolhet. Du och jag och en mugg från ett av alla caféer på stan.

Jag visste inte ifall jag var kär då, men jag visste att jag ville vara med dig.
Det visste jag redan från början.
När det var du och jag och pizza. Den klassiska dejten.
När du kysste mig på Åhléns. När du tog min hand på väg från tåget. När vi stod på en brygga, och mörkret och Brommas alla ljus sken för oss.
Allt skedde som i en film och jag älskade det. Jag älskar det. Känslan när verkligheten är bättre än drömmarna.

Jag tror att det var då, då jag insåg att jag älskade dig.


Kommentarer
Namn: Amaia

Så vackert ^^ <3

2012-04-06 @ 22:01:03
URL/Blogg: http://xmajis.blogg.se/
Namn: Molly

Ååå ni verkar så fina tillsammans! Hoppas du har de bra!

2012-04-11 @ 01:13:31
URL/Blogg: http://memoriaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: