LABYRINT








Tjaa mannar!
Eric Saade-konserten var galen! Ett mästerverk i världsklass, som jag skrev på instagram.
Idag stod jag på Stadion och försökte heja fram Djurgårn till tre poäng mot Kalmar. Hade dock inte mycket röst att sjunga med sen igår kväll, haha. Matchen slutade i alla fall 1-1 och det var väl inte det jag ville när domaren blåste igång, men jaja, bara att ta nya dag till torsdag då vi möter Örebro hemma.

Tror att jag ska lägga mig och läsa nu. Ska ändå upp 05.45 imorgonbitti... Jag är tyvärr inte ledig som alla andra. Fast jag tror att det blir en bra dag ändå. Anton kommer hem (han har varit i Spanien i en vecka) och sen så är det ju valborg också.

Äh, nu ska jag inte snacka mer. Vi kanske hörs imorgon. Om inte annat så får ni ha det så bra!
Puss, hej!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: