HELGEN




historiens sötaste kusin Tove äter våfflor


Baby ♥






min baby är fotbollsproffs





Heej!

Efter att ha käkat massa våfflor, så magarna stod rakt ut, hos farmor och farfar i söndags gick vi vidare hem till kusinerna. Det var ju kanonbra väder, så vi spelade lite fotboll och frisbee och bjöds på asgod mat. Drog hem vid åtta och fortsatte att mysa. En perfekt söndag!

Igår hade jag bara utvecklingssamtal, så jag och Anton åkte in till skolan och sen gick vi runt i stan lite. Köpte en skjorta till honom som tremånaderspresent och sen fikade vi vid St Eriksplan. Avrundade dagen med lite roliga lagaktiviteter som ledarna hade knåpat ihop. Hoppas på seger...!

Dagen idag har inte varit lika perfekt. Började med att jag försov mig och sedan rullade oturen in. Har fått någon slags förkylning, så bestämde mig för att hoppa över skolträningen imorgon. Tror att det blir en frukost i stan med min älskling istället.

Galet långt det blev, men nu vet ni vad jag har gjort i alla fall.
Puss på er! ♥

Kommentarer
Namn: Amaia

Ååh vilka fina bilder du har tagit!! Värsta proffset ju! <3

2012-03-27 @ 21:17:10
URL/Blogg: http://xmajis.blogg.se/
Namn: Julia

Så fina bilder Johanna! Så synd att vi inte kunde ses förut, usch mitt ben har ännu inte blivit bättre.. Men jag kan smsa dig någon dag när jag är bättre och kolla läget :) puss!

2012-04-01 @ 15:58:18
URL/Blogg: http://gravitationen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: