Varför tar skolan upp all fritid?? Det är väl ändå inte meningen??

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på länge. Men jag har inte suttit vid datorn sen typ i fredags och idag är det tisdag. Sen har vi massa läxor också. Inte kul. Matte till imorgon, halvt klar, franska prov på torsdag, måste plugga mer, so power point om islam till torsdag, började nu. Jag vet, jag lämnar allt till imorgon och det suger. Just nu har jag verkligen ingen ork att plugga. Måste göra klart matten och plugga mer franska.

Egentligen vill jag:
...ha en systemkamera och bara fota! <3 :)
...inte ha några läxor eller prov eller någonting som har med skolan att göra som man måste göra hemma!
...ha en moped. Jag gillar känslan mer och mer... :)
...gå och sova nu, men har jag tid med det?! Svar: Nej...
...läsa en bok och bara ta det lugnt
...sitta vid datorn och fixa med min iPod och göra allt som jag vill på datorn...
...spela fotboll, träna. Ge gärnet!

Det här hoppas jag verkligen INTE händer mig:
Jag blir ***** magsjuk som mina syrror!
Jag får dåligt på franska provet...
Jag hinner inte klart med so:n...
Jag är skittrött imorgon...

Nej, nu måste jag faktiskt gå och göra klart matteläxan. Någon dag när jag har tid, när skolan inte tar upp nio tiondelar av den, ska jag ladda upp lite bilder på mina nya kläder som jag köpte i forum i söndags. Ja, men det blir när jag har tid...

Nu har min iPod laddat klart iaf... :)
Puss och kram!! <3 <3


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: