#16 - något ni inte vet om mig



Jag har berättat rätt mycket om mig själv redan men det finns nog lite till...

Jag har åksjuka (om det heter så???).
men iaf, jag har svårt för väldigt svängiga småvägar. när jag var liten kunde jag inte ens åka bussen till mitt landställe (tar cirka trettio minuter) utan att spy. sen har jag gjort det på flyget och en färja också...

Jag har inte sett många av de populära filmerna...
inte harry potter (kanske fem minuter av första), avatar, sagan om ringen, star wars, twilight, dirty dancing, pretty woman. ologiska sci fi/fantasy/actionfilmer intresserar mig inte.

...och inte en enda skräckfilm.

lika sant som att jag heter johanna.

Jag tycker att det är otroligt kul med bollsporter.
men jag är sämst på regler och spelare. kunde inte ens offsideregeln i början av min 'fotbollskarriär' och kan knappt reglerna för innebandy, handboll och basket. det är nästan så att det är pinsamt.

Jag har aldrig varken färgat, tonat eller blekt mitt hår.
ska dock göra det blondare snart.

Nu taggar jag snart till träningen!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: