Hon går och plockar och hittar sina gamla brev. Lite konstigt att läsa om gamla planer när hon vet hur det blev.

Måste svara på frågor om Cape Fear, som jag inte ens sett klart, plugga matte och skriva frågor till nästa sanktanuppdrag. Men inget av det orkar jag göra just nu. Bara lyssna på finaste the Script och Lars Winnerbäck.
Fast det får bli en lista :)

1. Är du singel? jaa...
2. Är du lycklig? oftast! :)
3. Är du uttråkad? njaaa....
4. Är du ledsen? inte så. lite trött bara.
5. Är du italienare? haha, nej. Varför? Är du?
6. Är du gravid? Nej...
7. Är du full? nej!
8. Är du en cooling? Alltid!
9. Är du från Irland? inte det heller...
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit, kommer aldrig vara.



1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja! :)
2. Har du nånsin blivit sårad? liite...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Självklart!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? jaa... (A)
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej....
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ingen aning. Borde man ha koll på sånt...??
7. Är du kär? tycker någon är snygg, kanske förälskad, men inte kär...
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, det vore stencoolt!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek!
2. Hår eller ögon? Både och.
3. Katt eller hund? Hund. Lätt.

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner!
5. TV eller Internet? internet, lätt!
6. Coca-cola eller Pepsi? ååh, cola! :)
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll, tror jag...

8. Pengar eller lycka? lätt! Lycka! :)
9. Dag eller natt? Olika beroende på humör...
10. MSN eller mobil? både och. fast mobilen har man ju alltid med sig...

 

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nope.
2. Brutit ett ben? nej.
3. Gjort nåt du ångrar? ja, alldeles för många gånger... fast jag försöker att inte ångra saker.
4. Hoppat Bungee Jump? verkligen inte.
5. Ljugit för någon du tycker om? inte vad jag kommer ihåg...
6. Ätit en hel tårta? haha, nej, men det vore nice att ha gjort det någon gång...
7. Gjort bort dig offentligt? haha... aaa! ;)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej...
9. Gråtit när ett husdjur dog? nej...
10. Velat försvinna? Jaaa...



Vad såg du på tv sist? Sporten på fyran, tror jag :P
Vems blogg läste du sist? Alice, på bloglovin ;)
Vad åt du sist? Macka och mjölk...
Vem pratade du med sist? Mamma...
Vad sa du? Okej... :P
Vem ringde du sist? Anni, min ena syster.
Vem messade du sist? Anni...
Vad läste du sist? Frågan ;)
Vem pussade du sist? no idea...
Vem kramde du sist? någon i skolan, typ...
Vem bjöd du sist på något? hmm... det kommer jag inte ihåg... men jag blev bjuden på choklad idag :)
Vad köpte du sist? en klänning, tror jag... eller en toast var det nog...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: