när mina fingrar inte känner mer när mina ögon inte längre ser när livet vänder


Just nu tänker jag på hur skön min säng skulle vara om jag la mig ner i den, istället för att halvsitta/halvligga.
När jag vaknar på morgonen
flyger jag oftast upp.
Min mobiltelefon
är rosa och fiiin.
Imorgon (idag) kommer jag
chilla och gå på en spelning...
Ikväll skall jag
samma sak som det står om ovan *gäääsp*
När jag bakar
blir det oftast bra. Förutom den gången då jag glömde äggen i kladdkakan.
Sist jag grät
var fett länge sen. Kommer inte ens ihåg.
Kärlek är
det bästa och finaste jag vet.
I somras var jag
brun och glad förhoppningsvis.
Jag pratar
ganska mycket, snabbt och oftast om onödiga grejer.
Jag lyssnar
på musik typ hela tiden. Nu är det Oskar Linnros.
Jag är sämst på att
ljuga. Sen tycker jag att jag är dålig på massa andra saker också. Men de tar vi en annan gång.
Jag är bäst på att
planera!
Den bästa känslan
är kärlek...
Jag är rädd för
brottslingar.
När jag lagar mat
tar det lååång tid.
Jag blir störd
irriterande människor. Människor som är på för mycket, vissa som lägger sig i. Att vissa grejer inte är jämnställda.
Jag brukar få komplimanger
för mitt hår tror jag
Jag glömmer aldrig
någonting. Eller oftast inte i alla fall.
Jag vill sova. Och äta!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: