tisdagen den sjuttonde maj, tvåtusenelva.

Dag 6 - Typ av killar jag faller för.
hihihihihihihi ;)

Förr trodde jag att det bara var blonda, men det gäller verkligen inte längre. Nu är det mer brunhåriga killar med chokladbruna ögon och ett lite utländskt utseende. Helst i skjorta, beige chinos, skinnjacka och en sportväska på axeln... gaaalet! ;)

Typ...






mfl. mfl.

Dock är han ↓ fortfarande fett snygg, fast han är blond.
(btw så är han snyggare blond än brunhårig, om ni ville veta)




Kom hem från Spanien den 12:fte och har sen dess inte haft lust att skriva. Men jag har chillat, köpt kläder, saknat Spanien, bytt ut en lagning i en tand, varit på typ återträff med de från Spanien, kollat på mitt lag när de vann med typ 5-1, kollat på DIF i Gävle, tränat, varit i skolan och hängt i staden. Skola nu och sen är det match ikväll - mot Toves lag(!). Kvartsfinal i junior-DM, fett kul!

Berättar om Spanien en annan gång, en annan dag. Nu ska jag snart klippa och klistra.
Puss och hej! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: