Jag lyckades fixa lite igår också

Igår efter att jag hade läst Ingrids blogg (www.enoughisenough.blogg.se) så blev jag väldigt sugen på att pyssla, knepa, knåpa, trixa och fixa, ni fattar...
Resultat..?? se nedan... :)


Första julklappen... visst blev den fin... :)



Jag kom på att man kunde sätta upp alla nödvändiga/onödvändiga (avgör själva) papper på sidan av bokhyllan, så att det blir som en liten anslagstavla... :)


Sen tänkte jag att man kunde göra små söta julkort med hjälp av skrivmaskinen som jag har :). Men eftersom färgbanden var slut, var det inte så lätt. Om någon vet var man kan köpa färgband skulle jag bli väldgt glad... ;)

Jaa... hade inga idéer, så det blev bara det här... :)

Kramar i massor!! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: