En tråkig rubrik - 090729

Förlåt att jag inte har skrivit något sen i fredags....
Nu har jag kommit hem från en härlig vecka i Norrland, eller jag gjorde det i lördags. På söndagen cyklade jag till mamma, eftersom jag hade varit borta en vecka. Hon saknade mig lite.... 
I måndags var jag värsta sims nörden. Satt och spelade hela dagen.... (A) men det var kul... :)
Igår var jag på Gustavsbergsbadet med min pappa och mina syrror. Det var kul. Vi åkte rutchelkanorna typ hela tiden. När man hade åkte den blåa så fick man en tid. I början fick jag hela tiden över 5 sekunder, men sen sa min äldsta lillesyrra att man skulle "lyfta" upp nästan hela kroppen, förutom hälarna och skulderbladen. Då gick det snabbare. Jag fick två tider som var bättre än 5 sekunder - 4.20 och 4.60. Så den gick snabbt. Min syrra fick typ den bästa tiden under hela dagen - 4.04. Den gröna var lite längre och i den kunde man åka flera...  
....och idag: jo, det blir nog en till sims-dag.... men först ett till inlägg...



Puss & Kram!


Kommentarer
Namn: Hanna

haha alla ha typ de spelet, e de roligt? ;p

2009-08-15 @ 14:12:50
URL/Blogg: http://fattigamiljonarer.blogg.se/
Namn: Johanna

Hahah :) ja, det är skitroligt, fast man fasnar i det väldigt lätt... ;)

<3

2009-08-20 @ 18:45:43
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: