And the bells were ringing out for Christmas day

Har diskuterat julen med min familj. Finns inga kommentarer. Jag vill ha en ny mobil (iPhone eller Sony Ericsson Vivaz venus ruby), det är det enda. Typ.
Nu ska jag också börja med en sån här lista. Har velat det ett tag, men har inte hittat någon bra.
Den här är bra.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Låtar som berör
Dag 03 – Min familj
Dag 04 – Innan jag dör
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min klass
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina djur
Dag 12 – I min väska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Idag har jag 
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Något ni inte visste om mig
Dag 17 – Det här får mig att må bra
Dag 18 – Så ser jag mig själv
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Min humor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt favoritminne
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Något som förändrat mitt liv
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Frågor
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: