I'd find a million ways to say I love you



tyvärr inga bilder :( så det får bli den här sommriga google-bilden

Hej, hej! Tjena, tjena, mittbena!

Nu är det verkligen sommar!!! :D :D Jag sitter ute på balkongen mitt i solen och försöker sola mig lite :P Det är väldigt nice! Varmt och skönt och alldeles underbart!

Idag hände det inte så mycket, förutom att på lunchen hade typ alla mattävling XD det var rätt roligt faktiskt. Haha! Det var faktiskt Samuel och Emma som tog upp det. Samuel hade tydligen ätit 12 pannkakor och sa att ingen kunde slå det. Då gick Victor och Erik iväg och hämtade fler. Jaa... och så höll det på (Samuel hämtade såklart också fler). Det slutade med att när Erik hade fått i sig typ 15 pannkakor gick han på toa, sen kom han tillbaka och åt några fler. Jag tror att Erik slutade på 17 pannkakor och Samuel typ 16... det är inte så noga. Men roligt var det :)

Nej, nu ska jag nog ta och börja med någon av inlämningsuppgifterna vi har kvar i skolan och sen blir det fiol.
See you later - alligator! ♥

Kommentarer
Namn: Emelie

Har också haft pannkakstävling i skolan. Vinnare blev Fredrik som åt 24 pannkakor! Haha :D

2010-05-18 @ 18:36:36
Namn: Anonym

du skriver aldrig om ditt kärleksliv längre. skriv mer!

2010-05-19 @ 18:26:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: