Just live your life


ÄNTLIGEN HELG! Yes! :D :D
Jaa... underbart med 4 dagars-helg! Även fast jag måste plugga... :(

Juste; dagen idag var det ju. ;) rätt soft iaf. Tråkig SO på morgonen, sen svenska med min grupps tal (gick rätt bra) och sen bild. Typ nudlar och någon köttgryta till lunch och sen matte nationella muntliga (sjukt lätt!) och sist engelska och klassråd... ja, kul dag va?? ;)
När jag kom hem skulle jag och min syrra typ åka till stan och fota träden i Kungsträdgården (ingen aning om de blommar fortfarande). Men vi pallade inte. Istället gick vi ut och fotade, hoppade studsmatta och chillade. :)

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn (som snart kommer sprängas pga alla bilder, tror jag) och sen fixa lite med en annan random blogg som jag har. :)
PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: