Kärlek är för dom, dom som har tur

 
 Idag vaknade jag innan 9 :/ fast lite nice är det också. För jag har hunnit träna på lite engelska och sett en film. Jag vet inte vad jag tycker om den egentligen. Det var lite konstig. Kommer du med mig då  - hette den i alla fall (finns gratis på voddler). 


pic: fotad igår

Nej, om jag skulle gå och byta om kanske... och göra något av den här dagen. Borde kanske ta upp burktelefonen och anropa Molly. Ja, vi får väl se.

So long ♥
              /Johanna


Kommentarer
Namn: Molly

ANROPA MIG JOHANNA, ANROPA MIG FÖR JAG FÅR INTE TAG PÅ DIG

2010-05-13 @ 14:06:13
Namn: Maja

Fin header! Hoho, bilden va också fin<3

2010-05-13 @ 17:42:11
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/
Namn: Mollyu

Johanna ring mig när du ser de här, sätter väckar kl på 9 eller 10. Ring hem för mobilen är typ död.

kraaam

2010-05-13 @ 23:57:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: