You're the one that makes my heart beat faster


Bajs att jag är sjuk! :'(
Nu missar jag Eric Saades signering i Kungsan + när han uppträder och när underbara Amy MacDonald gör det... bajs på det!
Jag tycker att det är dags att bli frisk nu... :/

Annars går [läs sitter] jag mest runt här och har skitont i vänstra delen av huvudet och känner mig lite sunkig. Men det är rätt soft ändå - bara att jag är sjukt j*vlans hungrig! Fast mor och sis är nere i affären och handlar "trerättersmiddag"... me like.

Ahh, juste jag skulle ju kolla efter en snygg bikini och plugga lite... ööhm, jaa... det gick ju bra med den saken :/ *visslar oskyldigt*





Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos Sofie :) Jag brukar inte vara med på sånt här egentligen (hahah, jag brukar mest rösta på andra (Y)), men jaa, när jag tittade på Sofies blogg, blev jag lite sugen... :P

♥ ♥

Kommentarer
Namn: Sofie

sv; Åh, kul :D kika in lite senare då finalisterna presenteras! Lycka till! :)

2010-05-21 @ 17:27:54
URL/Blogg: http://fiveseconds.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: