Det gör inte ont så länge du är med mig


Får jag veta vad du tänker på?
Skulle du råna en bank för oss två?
Om det är så låt mig veta
om det är nej så går jag

Tumblr_lbopuigoma1qbwxizo1_400_large

Kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?
Kan du älska mig som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig som de unga älskar revolutionen?
Kan du älska mig som den ängslige älskar gryningen?
Kan du älska mig som studenten älskar att drömma?
Kan du älska mig som måsarna älskar takåsarna?
Och som jag älskar dig?

Tumblr_lbq8jxmivu1qeqm6vo1_500_large

Ge mig nåt som tar mig någonstans
För jag vill veta om kärlek finns

Tumblr_lbttu4bbzg1qa7aeso1_500_large

Men det gör ingenting om dina händer är här
Skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig
Men nej, för jag har inte sett nån som dig än...

Kommentarer
Namn: Jenni

Aahh.. Johanna.

Vackert!

Du missade nått igår! Du har missat nått i hela ditt liv. Håkan.

2010-11-14 @ 13:08:10
URL/Blogg: http://winnner.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: