Nio sanningar om mig

 

Jag har väl haft omkring åtta bloggar. Vissa är fortfarande aktiva, andra inte.

 

Jag har någon liten dröm inom mig att få vara en av dem som skriver krönikor i Stockholmsdelen av DN.

 

Jag har sett/träffat Eric Saade 11 gånger.

 

Jag är en obotlig romantiker. Kollar efter snygga killar så fort jag är i en folksamling.

 

Jag har bestämt mig för att jag, innan jag dör, ska ha sett alla filmer Hugh Grant medverkar i.

 

Jag önskar typ att folk ska tro att jag är en Östermalmsdiva.

 

Jag duschar hellre i iskallt än i asvarmt vatten.

 

Jag har en liten dröm om att få medverka i en musikal. Helst en som utspelar sig under 80-talet.

 

Jag skulle aldrig bära tåskor, tåstrumpor, onepiece, crocs, uggs...! men samtidigt ska man aldrig säga aldrig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: