#7 - MIN BÄSTA VÄN!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥







Så sööööt ♥


Såhär snygga var vi i somras...

Min bästa vän är helt klart MAJA. Hon är bäst! ♥
Jag berättar allt för henne och hon stöttar mig alltid och jag finns alltid med henne till 110%!

Vi är rätt så olika, men ändå varandras bästa vän. Musiksmaken behöver vi inte prata om. Tror att det finns en låt vi båda gillar ;) ♥

Vi började i samma klass i sjuan och jag tyckte att hon verkade fett schysst, men jag tror att vi började lära känna varandra ännu mer i åttan (lite försent tycker jag - annars hade vi ju fått mer tid tillsammans) och sen har vänskapen bara vuxit fram liksom.
Nu går vi i olika skolor, men försöker ses ofta ändå. ♥

Kolla även in hennes blogg → här! och HÄR!
här. här, och här.                     häääääär
här.     här.

Kommentarer
Namn: Maja

Haha, jag tror de förstod efter första "här" ;)

Du är underbar och det vet du, fortsätt vara den du är och den jag älskar <3

2011-01-06 @ 21:56:38
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: