se dig om; det är här du bor, där hänger jackan, där står dina skor.


ååh, jag vill ha sommar!

Hej, har inget vettigt att skriva...


Men som alla redan sagt/skrivit så är det elfte i elfte elva [11/11-11] idag. Lite coolt, tycker jag! Man borde ha en världsfest eller något i den stilen eftersom det bara sker en gång per tusende år...!

Har, btw, haft praktik i en vecka nu och det funkar väl. Kul att folk känner igen en fast det var en halv förändring och ett och ett halvt år sen.

Nej, nu ska jag kolla på något kul på svtplay.
Hade! ♥

Förresten så älskar jag mitt nya makroobjektiv. Äger! Ska visa er bilder sen...
En annan förresten; har svinont i örat. Tog ju hål där uppe liksom... Vet ej varför det knasar... :S

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: