Tiden tick-tick-tickar på, tänker fort dagarna går. Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år.





Soft måndag.

Drog till dif-butiken efter skolan och träffade Jonson och Dembo en sista gång. På vägen hem köpte jag och systern min munkar för 60 spänn - stört värt! Har sedan dess ätit tre och en halv...! hihi! men har man träningsledigt, så har man... ;)

Ska räkna lite matte nu... prov på torsdag. Måste få mvg, annars blir jag tokig...!
puss, hej! ♥



Tiden tick-tick-tickar på, tänker fort dagarna går
Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år
Allting går så jävla fort känns som om det var igår
Då jag spela mina kort, fan vad dumt jag tänkte då
Jag är mitt eget resultat utav egna keffa val
Nu tackar jag för varje dag uppskattar allt det som man har

Kommentarer
Namn: jenni

naaajs låt! (Y)

2011-10-25 @ 20:52:22
URL/Blogg: http://winnner.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: