If you're not the one then why does my hand fit yours this way?






Italien 2004, hihihi! Vore inte helt fel och dra tillbaks...


Heeej!
Helgen var riktigt mysig, hängde med min pojk typ hela, och den förlängdes ytterligare eftersom skolan ställdes in igår. Var någon vattenläcka, så skolan hade blivit en pool. Idag var jag dock tillbaks. Ganska segt och okoncentrerat var det, men ändå helt okej. Imorgon är det friluftsdag. Börjar typ tio och slutar elva - fest på den!
Nu ska jag smörja in mina behinnor som skriker. Vi hörs mates! ♥

Kommentarer
Namn: Rebecka

Sv; åh tack, vad glad jag blir! Haha. Fina bilder i det här inlägget förresten! Eller i hela bloggen med för den delen!

2012-02-09 @ 23:04:07
URL/Blogg: http://rebbey.spotlife.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: