REPLY


Det har under en period trillat in lite kommentarer som jag nu tänkte svara på...

Kommentar till "Dagens." 2012-01-07
Namn: Linn O

Kan inte du berätta lite om alla i din klass? Vem är du mest med/mins med? Finns det några idioter för de finns det verkligen i min -.-
Grym blogg :)

Svar: Haha, jo, men absolut kan jag det!
Jag brukar väl mest vara med Robyn, min även så kallade bror ;) hänger även med de två assköna brudarna Angeliqué och Carro då och då.
På sätt och vis så älskar jag min klass. Ett gäng sköna människor, där jag är kompis med nästan alla. Firade nyår med Felix till exempel.
Några idioter tycker jag faktiskt inte att det finns. Gillar inte att se människor på det sättet. Visst finns det sådana jag är med mindre, men alla är schyssta.

Kommentar till "there is just so many things I want to do." 2012-01-23
Namn: Julia

Men oj vilken mupp-min på mig där! Haha!
Det var mkt mysigt och vi får träffas snart igen!
(din blogg är mycket fin måste jag också tillägga)
kram <3

Svar: Haha, neee, jättesöt! Det var galet mysigt! Ååh, tack så mycket! Vi ses och hörs, kram! <3

Kommentar till "Vi är dom som kan dansa när det kränger för hårt." 2012-01-31
Namn: Maja
Blogg: http://dansamedvikter.myshowroom.se/

WOHO! Så sant!
PORRFILM<3 HAHAH!
Bästa du, awesome kväll idag dårå! <3

Svar: Hahaha! Du är bäst! Tack (som f*n) för igår! ;D ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: