you turned out to be everything I was looking for.


ååh, ge mig mera sol!

Hej mina vänner! Hur mår ni?
Jag hade bara träning och fotbollsteori idag, eftersom svenskan var inställd. Det var ruskigt skönt att gå hem vid tolv istället för fyra kan jag lova. Dock så har jag suttit och försökt plugga hela eftermiddagen. Har matteprov imorgon och en engelskabok plus reading log till fredag. Jag har prioriterat lite annat än skolarbete de senaste veckorna, vilket leder till att jag får göra allt i sitsta sekund...

Ska fortsätta räkna lite linjära funktioner och ekvationssystem nu,
ha det bäst kompisar!

kul pojkvän jag har, btw, som somnar i skype... haha!


Kommentarer
Namn: xMajis

Heej sötis :D

Jo det är bara bra med mig, skönt att det snart är looooov :D hihi vi borde ta och ses under lovet

puss <3

2012-02-23 @ 09:38:17
URL/Blogg: http://xmajis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: