JOHANNA FREDRIKSSON

Eftersom jag älskar att skriva i Mina Vänner-böcker och så, så tänkte jag att jag kunde uppdatera min presentation lite...


Jag är alltså en fotbollsnördig tjej på 17 år. Tränar väl sisådär fem gånger i veckan och följer mer än gärna Djurgården och lite engelsk fotboll. Intresseras av livet, kläder, killar och ord i olika former. Tycker om att skriva, fotografera, planera och styra upp saker och ting. Göra listor är jag en fena på, till exempel.
Skriver artiklar då jag har tid, men annars läser jag andra året på Atleticagymnasiets medialinje.
Högsta drömmen just nu är väl att bli rik, haha, men jag har planer på att bli tv-producent eller studioman när jag blir äldre.

Här och här kan ni läsa andra texter om mig...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: