Silvia, I don't know | första i tredje tvåtusentolv


Började dagen med en superfrukost...






♥ ♥ ♥


Hej!
Hade en grym dag idag, då jag äntligen fick träffa min bästaste Maja. Som vanligt var hon på gott humör och vi gick runt i flera affärer och snackade om allt och inget. Hon är allt bra hon!
Jag fick med mig en poncho, ett par solglasögon och ett par assnygga skor...! Vet dock inte ifall jag ska behålla dem eftersom det känns som om jag kommer bryta fotlederna så fort jag går i dem. Men vi får se... Om jag känner mig själv rätt så kommer jag behålla dem i tron om att det kommer ett tillfälle då jag kan använda dem, haha!

Var just på en halvslapp träning, så nu väntar lite mackor och senare duschen...
Vi hörs vänner ♥

Kommentarer
Namn: Maja

Haha, så fager man kan vara då :P

DU är bäst va <3 <3

2012-03-01 @ 22:29:05
URL/Blogg: http://www.dansamedvikter.myshowroom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: