WATER






skolans datorer vill inte samarbeta med min mobil, så jag lägger in bilderna från helgen sen...

Hej människor!

Haft en trevlig helg? Det har jag! Den var faktiskt riktigt bra. Gymmade, åt massa mat, bastade, hämtade ut säsongskorten (längtar efter att ställa mig på Stadion igen), spelade match, ärvde ett par stövlar, hade tjejmys framför melodifestivalen, spelade monopol, stekte köttbullar mitt i natten, hängde i forum och chillade var bara en del av sakerna jag hann göra.
Måndagen spenderade jag i Åkersberga, eftersom det var skol-DM, och sedan en stund med Maja. Avslutade dagen med ett lagpass på Sats. En ganska så bra dag.

Nu ska jag fortsätta skissa fram en webbsida...
Ha det grymt! ♥

Kommentarer
Namn: xMajis

Gillar dina bilder <3 Dem är så fina <3

2012-03-14 @ 18:54:25
URL/Blogg: http://xmajis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: