TRE SMÅ TIPS

Efter att ha varit på en sminkkurs på MakeUpStore (som var sådär) så fick jag massa tips om deras produkter, och visst har de ett grymt sortiment, men det fanns tre stycken som jag fastnade lite extra hos...



1. MakeUpStore - Face Mist
Ansiktsvatten som man ska använda för att återfukta ansiktet då inte krämen räcker till. Fungerar även att ha på sminket, för att få det att sitta lite längre. Jag använder den minst två gånger per dag, då den inte bara är frisk och skön, utan även luktar jättegott. Räcker länge gör den också. Har använt den i kanske tre månader och det är fortfarande mycket kvar.

2. MakeUpStore - Peeling Mask
Typ som ansiktsmask, fast jag på flaska och liiite bättre, tror jag. Det står att man ska använda den 1-3 gånger i veckan, men jag tror att jag använder den typ varannan vecka. Iallafall så blir man jättelen och ren och fin i ansiktet när man har använt sig av den. Helt galet skönt!

3. MakeUpStore - Multi Lash Mascara
Jag har under årens gång testat flera olika mascaror, och visst är de bra när de är helt nya, men efter ett tag blir de flesta ganska smuliga och dåliga. När jag var på kursen så rekommenderade hon den här och jag tycker faktiskt att den är riktigt bra. Fyller fransarna från botten och gör dem liksom tunnare högst upp... Lite liten flaska kanske, men annars riktigt bra och prisvärd (160 kronor har jag för mig att den kostade)!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: