Try to do your best - always

Jaa... livet leker.....
Njaaaaa... inte riktigt....

Okej, förlåt! Ja, jag har haft en bloggpaus, som alla kallar det. Själv kommer jag inte på något bättre namn. Ja, livet flyter på som vanligt. Hemkunskapsprov på onsdag och franskaprov på torsdag och på torsdag ska min musikredovisningsgrej vara klar (och det är den!) också och därför borde jag inte sitta här, fast jag har svårt att slita mig. Alldeles nyss fixade jag spotify och gud vad jag har saknat det... Det är grymt grymt...! Haha.
Men iaf så har jag fyllt år (imorgon är det 2 veckor sen) och då fick jag en grej som jag älskar! EN SYSTEMKAMERA!!! <3 <3 <3 <3 Okej, nu ska jag inte överdriva, men den är grym! Nikon D3000, ifall någon undrar...
Jag fick också en DKNY parfym, som jag hade önskat mig. Tror den hette Be Delicious, eller nåt sånt.... den är iaf grön och ser lite ut som ett äpple och luktar amazing! Sen fick jag Gossip Girl säsong 1 också, grym! Jag har typ glömt bort allt från den säsongen... ;) Annars fick jag godis, tidningar, singstar svenska stjärnor och en klocka och en ring som jag säkert redan har berättat om... :)

Nu väntar skolböckerna, tyvärr... :( Men nu, lovar jag, ska jag blogga oftare... :)
Ha det toppenbra!!! Puss

Kommentarer
Namn: Maja

Jag älskar din systemkamera!!<3

2009-11-21 @ 08:08:50
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/
Namn: Johanna

Jag meeeed!!!

2009-12-06 @ 00:14:02
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: