Anna Ternheim

anna ternheim

Mina ögonlock håller på att falla ihop. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött... :S det är konstigt. Jag kanske somnar framför idol, haha.
Men jag sitter här och tänker på hur mycket jag vill gå på Anna Ternheim i november. ASMYCKET! Hon är så bra. Fast de har inte släppt biljetterna till hennes stockholmskonsert än, så jag får vänta lite till... Men det vore väldigt kul att gå på konserten.

Nu ska jag snart gå upp på ip och se när mina tränare spelar match. Förra gången jag såg dem så vann de med 10-0, tror jag. Nu ska de möta Ingarö. Få se hur det går. Och imorgon har jag match. Den börjar klockan 10 i Nynäshamn! Vi ska samlas kvart över åtta vid en parkering. Jag måste gå upp klockan sju, precis som när jag går till skolan. :O Aja, men man säger ju inte nej till fotboll.

Nu börjar deras match om 12 minuter...
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: