Fotbollshelg

Nu kom jag nästan alldeles nyss hem från Åkersberga. Där jag spelade match med 95:orna. Vi vann med 3-1! :) Det var roligt, fast väldigt varmt. Sen när jag kom hem var jag ashungrig och så tittade jag lite i kylskåpet och så, men jag hittade ingenting och sen längst in i frysen hittade jag lite pyttipanna som jag stekte och åt upp snabbt. ;) Jag skulle få åka med en tjej klockan halv nio och gissa när jag fick gå upp då. Jo, pappa väckte mig kvart i sju. Precis som när jag ska gå till skolan. Jag var så sjukt trött då...

Matchen igår förlorade vi med 4-2 och vi spelade verkligen inte lika bra som förra matchen. Men det var kul ändå.
Nu sitter jag kollar på djurgårsmatchen på tv och Djurgårn leder med 4-0!! Asså, man tror nästan att det är en dröm. 4-0 mot bp!!! :D

Nu måste jag se klart på matchen och sen ska jag duscha!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: