Lördag

Hej! :)
Igår hade vi läxförhöret på hinduismen och det kändes som om det gick ganska så bra. Det var bara sju ord man skulle förklara. Typ världens minsta prov. Men det var skönt. Efter so:n slutade vi och det var väldigt skönt. Sen hade jag sång och efter det åkte jag och pappa till forum för att köpa present åt min kusin som jag ska till idag. Hon fyllde 10 år i onsdags. :) Iaf efter det så sjussade pappa mig till mina småkusiner och sen var jag där hela kvällen. Det var roligt. De är så himla söta och ni skulle hört när den minsta skrattade. Hon skrattar asgulligt. <3 Sen hämtade vi alla deras gosedjur och kastade ner dem i spjälsängen. Sen klättrade dem i och kastade ur alla igen. Haha. Sen skulle tydligen jag och den äldsta leka att vi skulle sova. Men hennes säng var tvungen att vara perfekt. Så hon höll på jättelänge och bäddade och fixade. Till slut "somnade" vi och då höll hon på och skulle vara ett spöke, haha. :D Men det var roligt...

Idag blir det match och sen ska jag på kusinens kalas. :)
Nu måste jag gå och äta lunch. Tror jag det blir några pizzabitar :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: