Skansen idag...

Okej, nu har jag inte skrivit på ganska så länge. Men, you know, skolan går före... :(

Igår hade vi iaf ett ganska stort läxförhör på cellen (biologi). Jag tyckte att det gick ganska så bra. När vi hade ett prov på det i sjuan så klarade jag det inte. Jag fick omprov... :( inte bra. Men jag tror att det gick bättre nu.
Sen till i måndags hade vi kemi-läxa, som jag faktiskt förstod någonting av och till igår hade vi typ 20 franska glosor. Men vi fick inget förhör på dem pga att två tjejer i min grupp inte "visste" att vi hade läxa. För en gångs skull ville jag ha förhör, men då fick jag det inte. Aja, vi ska ha det imorgon istället och då med typ fem till glosor. Så jag har en liten trevlig franska läxa som ligger och väntar. Så där ca 25 glosor.

Idag så var vi på skansen med skolan. Vi skulle typ ta hand om några sjuor. Vi gick en tipspromenad om grejerna på skansen. Det var inte så lätt och ganska så tråkigt. Men vi slapp sitta i skolan och ha tråkigt iaf och vi slutade typ klockan ett... :)
Idag kom gossip girl säsong 2 ut på dvd också! <3 Fast jag får nog inte den förrän jag fyller år eller något sådant. Det är faktiskt inte så långt kvar dit. Typ en och en halv månad!
Just det. Min äldsta kusin fyllde 10 år idag också! :D Ska fira henne på söndag...

Och imorgon så blir det skola på förmiddagen och sen halv ett ska vi på teater, alla niorna. Min matte/fysik/tekniklärare sa att den handlade om Hamlet. Får se om den är bra. Nu väntar läxorna otåligt på mig, haha... Har suttit här sen klockan två, så det börjar bli dags att göra dem...

En ultramegatråkig läxlista:
franska glosor, typ 25 stycken...
svenska, typ 15 frågor om boken "Tusen gånger starkare"
engelska, oregelbundna verb
matte, typ 6 stycken uppgifter
plugga inför det stora läxförhöret på hinduismen, SO, på fredag!



Bild tagen av Maja på Skansen idag...
tyckte att den blev ganska så bra...


Ikväll blir det träning också... :)
Ha det bra! Puss och kram!! <3 <3




Kommentarer
Namn: Emelie

Wow! Vilken superfin bild på dig :D <3

2009-09-17 @ 19:19:36
URL/Blogg: http://ggumpans.blogg.se/
Namn: Johanna

Tack! :)

<3 <3

2009-09-19 @ 11:20:56
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: