It feels like a rollercoster in my head


Okej, nu har jag typ massa små grejer att säga... först ett som jag skulle skrivit igår (eller iförrgår kanske det var)...

 


Jag förstår inte! JAG FÖRSTÅR INTE!
Hur kunde det bli såhär?
Sånt här händer inte. Är det helt säkert att jag inte är död? Är det helt säkert att det inte var en dröm?
Kanske är det dags att vakna snart...??

 



Eric Saades album släpps den 19 maj!!!!!! :D :D ♥
Och nu läste jag just att Enrique Iglesias nya album släpps den 5 juli i hela världen!!!!! :D :D :D ♥
Aahh! Gud, vad jag längtar!!!



Dagen idag spenderades i skolan, comme d'habitude (som vanligt). Först med matte nationella del C, som gick sådär, och sen med lite andra sega lektioner. På musiken spelade Molly upp och det var underbart! Hon har en sångröst jag önskar jag hade! Jaa, det var underbart! <3
På musiken skulle vi sjunga lite också och det gick sådär. På grund av min fina (läs: fula) förkylning och imorgon är det fredag. Undrar hur det går då?? :/ Först har jag sång och sen match och nu har jag huvudvärk också. Jag hoppas verkligen att det går bra ändå... 

Men, aja. Nu ska jag äta, sen blir det träning och typ match mot 95:orna. Tagga, tagga, tagga!
Pussar


Kommentarer
Namn: Maja

Vad menar du med "Jag förstår inte! JAG FÖRSTÅR INTE! Hur kunde det bli såhär?" Vill du prata om det? <3

2010-04-23 @ 23:02:21
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: