NEWS!

Hallå! (ja, tänkte att det var bra att variera hälsningsfrasen lite;))
Idag var jag i forum... jaa. Det var tänkt att jag skulle köpa en present till min kusin som fyllde 2 år i torsdags, men det blev lite annat också. ;)
Imorgon drar jag iväg på kusinens kalas (ska försöka hinna skriva ett inlägg innan) och sen blir det träning :)


Kusin Idas paket som hon ska få imorgon... med 'händige Manny' kort, såklart ;)


Mina nya älskvärda saker!! (a) <3 hahah, okej, kanske inte ansiktskrämen då ;)

Superduperfina skor, H&M - 100 kronor (rea!:))
Ansiktskräm, H&M - ingen aning, mamma betalade den åt mig :)
Asfin väska, rätt liten, men fin, H&M - 99 kronor


♥ ♥



Kommentarer
Namn: Maja

Jätte fin väska och snygga skor!!

2010-04-10 @ 21:09:24
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: