Nu har de sopat gatorna rena

Image and video hosting by TinyPic  

Resten av familjen drog till landet idag, men jag tycker att det är sjuuukt tråkigt där... och bara för att jag fick stanna hemma tänkte jag göra lite vettiga saker. Typ gå till pappa och mata fiskarna, träna fiol, göra läxor och gå ut och springa! Visst är det sjukt konstigt att jag säger det, men det är sant! Jag har, den senaste veckan, haft lust att gå ut och springa.

Kanske fotar jag lite sen (har jag sagt att jag har fått tillbaka min kamera??? :O) och lägger upp, vi får se.

Jaa, ni får ha det så bra! Nu ska jag gå ut till hallen och snöra på mig mina joggingskor...!
Kramar!! ♥

Kommentarer
Namn: Maja

Jag älskar när de har sopat gatorna!!

2010-04-04 @ 17:54:23
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: