And I do do my best not to care


1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
-hahah! XD jaa... typ ganska lång, snygg och underbar! :D
2. Har någon tafsat på dig den närmsta veckan?
-Ööh... nej!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Typ Molly och klassen...
4. Hur lång är du?
- Typ 170 centimeter
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Nej, usch vad svårt. Det kommer jag inte ihåg. Remember Me kanske...?? :O
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- Nej, för mobilen är inte här... ;)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda.
9. När såg du senast din mamma?
- Ööh.. igår.
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nej! :)
11. Mvg i något?
-  Jo.
12. När vaknade du idag?
-  06.33
13. Vilken är din favoritplats?
-  Vet inte
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  Ööh, typ komposten.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
-  Tror gör man i kyrkan ;) (omöjlig fråga)
16. Hur stor är din säng?
-  Hos pappa typ 80 cm bred och hos mamma 70 ;) ganska smala för att kunna få plats.
17. Vad sover du i?
- Nån tröja
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-  Fyra, hos pappa (hade sex st förra gången jag var här;)) och två hos mamma
19. Var har du bott/bor?
- Nacka, Nacka.
20. Tycker du om kinamat?
-  Typ.
21. Tycker du om kaffe?
- Nej, det är asäckligt.
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Juice... tror jag. (dubbelmoral;))
23. Kan du spela poker?
- Typ..
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Känner och känner... men jag vet två - pappas kusin och min ingifta farbrors brorsa
25. Vill du ha barn?
- Jaa...
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Kan kanske är en överdrift, men jag läser engelska och franska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej...
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Båda.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder och accesoarer :)
30. Är du cool?
- Klart jag är cool! :D
31. Kan du rulla med tungan?
- Ööh, kanske, det beror på hur man gör. Hur gör man??
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Jag själv! ;)
33. Vad har du för ringsingnal?
- Nån, Ring, ring
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Japp, i en låda med Barbapapa på ;)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Russinburken
36. Kan du byta olja på bilen?
- Nej, varför skulle jag kunna det?? Det får killarna sköta.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Typ: Utan Ett Spår, eller vad den heter (typ en bok från 80-talet;))
38. Vem delade du senast säng med?
- Maja, tror jag :)
39. Dansar du i bilen?
- Nej, det är för trångt ;)
40. När var du i kyrkan senast?
- 100 år sen, nej, men aslängesen.
41. Hur många piercingar har du?
- Hål i öronen...??
42. Har du någon tatuering?
- Nej.
43. Hur gammal är du om 5 år?
- 20 ½ år.
44. Har du provat droger?
- Nej!
45. Röka eller snusa?
- Bajs. NEJ!
46. Har du pojkvän/flickvän?
- Nej...
47. Vad är ditt mobil nummer?
-  Ring och fråga
48. Vad ska du göra ikväll?
- Sova, vad annars??
49. Har du några syskon?
- Japp. Två småsystrar
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 1000000000000000000000000000000000 kronor. Nej, men jag har abonnemang. :)


Kände att det var dags för en lista. :) Hade verkligen inget att skriva om dagen (förutom förra inlägget;)).


Kommentarer
Namn: Julia

Känner mig lite små dum som frågar igen, men nu är det så att jag har kommit med som finalist

i ännu en tävling där jag kan vinna ett close up filter. & då tänkte jag att eftersom du var

så gullig & röstade på mig i den andra tävlingen, om du ville göra det igen :) Isf så är länken:



http://martii.blogg.no/1272472655_finalistene_er.html#comment



Rösta gärna två gånger på min bild, jag är nummer 3 !

Kram ♥

2010-04-29 @ 13:30:46
URL/Blogg: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: