I wish that I could hold snowflakes in my hand and they wouldn't melt



Dagen idag var rätt seg, kall, hungrig, tråkig, varm.
Fyra lektioner innan lunch, det blir man hungrig av. Speciellt när idrott är en av dem...
Annars hade vi svenska (seg, men rätt rolig), matte, fysik, biologi (seg och sjukttråkig, det är inte precis mitt favoritämne om man säger så... ) och franska (bara plugg inför provet på torsdag, segt). Sen fick vi äntligen sluta, klockan tre.




Egentligen borde jag plugga, men jag sitter här istället och lyssnar på Melody Gardot. Lite roligare.
Ääh, nu blir det facebook och lite bloggar.

Kram! <3


"If the stars were mine
I'd give them all to you
I'd pluck them down right from the sky
and leave it only blue
I would never let the sun forget to shine upon your face
so when others would have rain clouds you'd have only sunny days"

Kommentarer
Namn: Anonym

Du skriver aldrig om ditt kärleksliv, det skulle göra bloggen roligare.

: )

2010-02-02 @ 20:00:12
Namn: Johanna

Hahahah...! :D Just nu finns det inget att skriva, tyvärr... det är rätt dött (om du förstår vad jag menar)

2010-02-04 @ 21:45:25
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: