00-talet är över och 2009 ser vi aldrig igen

Jag vet att det är lite sent för sånt här nu, men whatever... här kommer det iaf...

En lista över 00-talet:

00-talet
var då tekniken utvecklades skitmycket.
var brottslingarnas tid (jag har inte upplevt de andra så mycket;)).
var då jag gick i grundskolan.
var då jag blev riktigt, riktigt kär för första gången... ♥ ♥ ♥
var då det var en evighet sen med vita jular.
var då vi började tänka på miljön och på att rädda jorden.
var naturkatastrofernas decennie (har knappt vart med om annat).
var då det blev en självklarhet för Sverige att få kvala till Eurovision Song Contest (undantag Carola).
var då Djurgården vann 3 av 10 sm-pokaler och blev därmed mesta mästarna över 00-talet.
var då finanskrisen var den värsta på flera decennier och flera bilföretag "dog".
var då vi levde i nuet och inte längtade till framtiden.
var då de stora köpcentrumen byggdes och blev populära.
var då Sverige började vinna i skidsport igen.
var då förebilderna för små barn blev för overkliga.
var då vi skulle visa upp oss för alla, genom nätet - bloggar, twitter, facebook, youtube, flickr


Där fick ni iaf en liten lista. Själv har jag inga nyårslöften, men jag har kommit på att jag ska träna lite mer, sova tillräckligt mycket och allt det där, så jag mår ännu bättre och blir ännu gladare och snyggare än 2009. Och jag tänkte börja redan nu. Jag ska typ ut och gå... haha. ;) och fota, såklart...

Kanske skriver jag senare... får se.
Kramar! ♥


Kommentarer
Namn: Molly

jupp så är det men jag kan inte hålla med om sjätte meningen.

2010-01-03 @ 00:36:06
URL/Blogg: http://mollydb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: