'Cause they'd fill the open air and leave teardrops everywhere


Tjolahopp!

Igår var jag på två olika gymnasier och kollade hur det var där. Cybergymnasiet och Nacka Gymnasium.
En grej var lite rolig, det var när jag klev av tunnelbanan vid Odenplan (Cybergymnasiet ligger typ där) så visade det sig att jag hade åkt samma tunnelbana som My. Hon och hennes kompisar skulle också till Cybergymnasiet. :) Så vi gick tillsammans runt typ halva Odenplan och Vasastan. Lyckat. Vi hittade inte riktigt om man säger så... ;)
Efter det åkte vi till Nacka Gymnasium och det verkade väl bra. Jag vet inte riktigt vart jag vill gå, men jag har flera att välja mellan.

Jag hade egentligen tänkt att åka till Cybergymnasiet och sen till forum, men det blev lite annat också.
Tanken var att jag skulle köpa en väska på Gina Tricot, men när jag kom dit såg jag att den inte var så jättebra. Jag gick runt forum typ tio gånger, men sen köpte jag väskan ändå, jag har den liksom på prov. :D

Kvällen spenderade jag hos kusinerna. Lek, middag och chill... :)


Kusinernas sjukt coola lampa från Ikea...


Kusinerna har alltid bubbelvatten hemma hos sig... (Y) :D


Väskan, rosa nagellack, som jag behövde, och svart, hårsnoddar och ett fint diadem... :)


Nu blir det lunch, tror jag... :S
Kramar! <3


Rubriklåt: Fireflies - Owl City ♥

Kommentarer
Namn: Amanda

kan jag få din hotmail så att du kan få en voddler invite ?:) (skriv den i min blogg!)

2010-01-26 @ 20:31:30
URL/Blogg: http://baramandaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: