Snow in March

Hej, och typ godmorgon!

Söndag idag. Jag måste plugga... men det får bli snaaart. Egentligen gör jag inget vettigt, bara sitter här och chillar vid datorn.
Idag ska jag till stan och där ska jag möta upp Emelie och så ska vi gå på bio ;) nej, men det blir kul. Det var ett tag sen jag träffade henne. Typ på sommarlovet eller så var det kanske på höstlovet... ääh, jag kommer inte ihåg. Längesen var det iaf. Och efter det blir det träning :)



Såhär ser jag typ ut idag...

Just nu är det värsta pissvädret ute, men jag hoppas att det blir bättre senare. Fett tråkigt och vara i stan annars :/
btw, rubriken låter som ett band :P

See you later friends!
♥ ♥


Kommentarer
Namn: Maja

Haha, söt du är <3 Det stämmer, rubriken låter som ett band X'3

2010-03-21 @ 21:33:45
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: