Johanna's List

Den här listan hittade jag på Cosmopolitan. För fler listor besök cosmopolitan.se!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...tidigt en måndagsmorgon

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Armstödet på soffan...

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Haha, tittar på tv nu. Det är Äntligen Hemma ^^

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.28

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Trafiken och teven

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det var 2004 :( Italien. Jag solade, badade, åt på resturang och plockade pinjenötter :)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook, bdb, halv åtta hos mig och äntligen hemma

8. Vad har du på dig?
Ett svart linne och lappade jeans (och randiga strumpor)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Inte vad jag kommer ihåg. Jag skulle vilja komma ihåg fler av mina drömmar... :P

10. När skrattade du senast?
Idag...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Två tavlor, en hylla, en blomkruka och två ljushållare...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte vad jag kommer ihåg... jo, Martin Timell på tv -.- lol

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Hahah, jag ÄLSKAR såna här listor... :D

14. Vilken var den senaste film du såg?
Remember Me, i förrgår

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa snygga kläder och ett sjukt snyggt hus :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag vet inte om det finns nåt... :/
Jag är typ perfektionist. Är mattan, täcket eller nåt lite vikt i ett hörn, så viker jag alltid det rätt. Eller om nåt ligger snett. Typ mattan.
Blir ganska så lätt förtjust i killar. Kollar alltid efter någon snygg ;) ;)
Snoozar aldrig, ligger kvar max, kanske, 7 minuter (och somnar aldrig om) och sen går jag upp.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Vad svårt med en. Antingen att det inte skulle finnas några konstiga regler att pappan ska bestämma dotterns nästa man (inom islam). Eller typ att alla skulle vara mer eller mindre rika.

18. Tycker du om att dansa?
Ibland...

19. George Bush?
Jaa...?? Han är en gubbe...

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Milo, Jack, Elliot - Alexandra, Victoria, Fredrika

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, jag skulle nog klara det. Om jag kunde språket ;)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hmm... :/ Något komiskt som jag bara skrattar åt...

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Ööh.. några random... de som vill


Jaaa... som sagt: jag ÄLSKAR sådana här listor :D <3


Kommentarer
Namn: Maja

Haha, vad söt du är <3

2010-03-23 @ 21:49:31
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/
Namn: Maja

Haha, vad söt du är <3

2010-03-23 @ 21:49:33
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: