Vi ska vara glada att vi lever


Hej!
Ville bara säga att låten 'Young Forever' med Jay Z och Mr. Hudson äger! Har ni inte hört den än måste ni lyssna på den genast!!!
Ifall nån undrar så är det en cover på Alphavilles låt 'Forever Young'...

Juste, igår var jag ju på bio med Emelie. Det var nice! :) Vi såg 'Remember me'. Den med Robert Pattinson i huvudrollen... Den var väldigt bra, men också (som jag säger om allt) väldigt sjuk. Första halvan var typ bara om kärlek och så, och jag tänkte 'aha, det är en sån film som jag gillar'. Medans den andra halvan var sjukt sorglig hela tiden. Hela biosalongen grät. Men den var väldigt bra och verkligen sevärd. Jag tror till och med att jag tyckte att Robert Pattinson var lite snygg då och då. ;)
Annars gjorde vi inte så mycket, typ fikade och pratade. Och det var trevligt. Det behövs liksom göras ibland...

Image and video hosting by TinyPic
Sjukt suddig och dålig, men det är ju Eric Saade! ♥ från när jag såg honom i forum för en vecka sen :D
(typ bästa bilden jag fick :/)

Juste, jag hämtade ut min kamera idag också!!! :D :D Så nu är den hel och funkar!! :D
Nej, nu måste jag gå och fixa middag.

Pussar och kramar!


Kommentarer
Namn: Maja

Åhhh, lyckliga du som har fått din kamera tillbaka!

2010-03-22 @ 22:27:09
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/
Namn: Hannah carlsson

Lyllost du som har fått se

(Eric Saade)<333

2010-04-06 @ 19:17:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: