#14 - idag har jag

Först gick jag upp 6.45 (alldeles för tidigt), klädde på mig, åt frukost och så. Efter det gick jag till bussen och ställde mig i en cirka 20-meterskö (som sedan växte till säkert 35 meter). Sen kom det inte en buss på typ sju minuter, vilket är väldigt ovanligt hos mig, men den fick jag och mer än halva kön inte plats på. Som tur var kom det en till buss bara halvminuten efter. Jag fick stå hela bussresan (cirka 20 minuter) och sen gick jag till tunnelbanan.
Kom fram till skolan i lagom tid (tillsammans med Chester, som jag träffade på tunnelbanan) för att hinna byta om till träningen, men då hade tydligen mixgruppen gympasalen. Vi fick då träna i en annan gympasal en bit bort (hade inte en aning om att den fanns). Vi körde matcher hela tiden, med tre lag (jag var i det blåa laget) och så fort det blev mål fick det förlorande laget gå av planen. Det var kul!
Sen gick vi och duschade och bytte om och så och sen blev det dags för lunch. Jag åt pannkakor (som vi får varje torsdag) med sylt och grädde och potatis och lammfärsbiffar, så då var jag skitamätt efteråt.
Sen var det tid för engelska, där vi gjorde ett test för att se ungefär hur många engelska ord man kunde, snackade om en uppsats och jaa.... vad gjorde vi mer? Inte mycket, tror jag ;)
Sen slutade vi och jag, Arvid, Marcus och Ruben gick till tunnelbanan.
Typ när klockan stod på 13.45 var jag hemma. Det var väl min (skol)dag.
Nu drar jag snart iväg på make up rådgivningen på body shop (hoppas jag lär mig någonting iaf), sen hem för att äta och sen blir det träning igen, fast med fys och innebandy :)

Otroligt tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: