#21 - min humor



BG.
Björn Gustafsson for life.


Haha, min humor. Ja, den är lite knas. Jag tycker om skämt som man liksom måste fundera ut, med två betydelser. Typ; Varför är det så mörkt i Josef Fritzls källare?? För han har släkt där... hahahahahaha!
En man tvättade ett staket?? Det var vitt-sen... haha! Den är bäst!
Det var en gång en ko. Den var po-ängen! ;) haha! Ruben skämtet.

Men annars är ju Björn Gustafsson grym, OMG-katten från com hem reklamen och Judit och Judit!
Hey Baberiba, Fredag hela veckan och Parlamentet är helt klart bästa humorprogrammen!

Jag älskar att ha roligt och skratta! Säga skämt som bara jag tycker är roliga, men även höra roliga historier. Jag tycker om när folk försöker få mig att skratta och göra mig glad, det är underbart och inte så svårt...! ;)

Kommentarer
Namn: HANNA

TACKTACK :D

2011-01-23 @ 20:24:18
URL/Blogg: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: