A moments pain for a lifetimes pleasure


Snygg kille, vid namn Penn Badgly, by the way.

Allt känns bara fel. Jag är trött, jag orkar inte. Det blir bara fel.
Har fått i mig lite mellis i alla fall. Önskar jag kunde skriva bra. Kan inte. Skrev en novell igår som jag blev nöjd med, just det, jag var nöjd med allt igår. Inte idag. Träning ikväll. Skönt. Springa av sig och sen gå hem och sova. Tagga till en ny bra dag.
Jag har satt upp 'löften' till mig själv, som jag ska utföra imorgon. Får se om det blir så.

Kom ihåg lista - Att göra nu:
Packa gympakläder & träningsväskan
Måla om nagellacket på högra pekfingret
Göra engelskan
Hemlighet
Ladda ner Hello - igen.


Eminem är bra.

Kommentarer
Namn: Molly

Fyfan vad snygg människan är!

2011-01-19 @ 23:44:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: